Torsdagkväll

Hejsan!
Det var supermysigt med tjejerna förut då vi åt middag på Tant Anci & fröken Sara, satt och surrade i typ 2 timmar! Konstigt nog har vi alltid mycket att prata om :) Åt en god sallad och drack te. Gick sen direkt därifrån upp till Höglunda för innebandyträning. Den var helt okej, hade en udda men rolig uppvärmning och sedan tränade vi mycket skott.
Har nyss ätit nudlar, de va möms! Är rätt uttråkad men orkar inte göra så mycket heller för den delen. Blir nog lite läsning snart, för tillfället läser jag Vampire diaries-böckerna, det är inte alls som i serien vilket gör mig lite irriterad men det är bra ändå :)

SARA skriver:

Och mer kommer vi ha att prata o diskutera när jag är åter från huvudstaden. Och vi måste planera London! Och börja stretcha inför bodaborg ;) fann just en bild från vårt senaste besök. HERREGUD hur jag såg ut när jag åkte därifrån. Blåben hej ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar