10 timmar kvar!

Godkväll! 
 

Det har inte varit en sån händelserik dag idag, har mest tittat på film/tv, packat, druckit kaffe, promenerat och målat naglarna. Det pirrar jättemycket i min mage just nu, är lite nervös över att flyga imorgon. Om ca 10 timmar kommer Sofia och Cricke hit och hämtar upp mig, då börjar resan. De börjar åka redan kl 3 inatt om allt går enligt planerna och 11.25 imorgon lyfter vi och lämnar kalla Sverige. Så sköööööönt!
 
Kollade på Fear factor usa förut, förstår inte vad folk kan gå med på att göra för pengar. Skulle aldrig äta blodiglar, kackerlackor, grisblod/ögon, fiskinälvor (ja, säg vad de inte stoppar i sig i det programmet!) frivilligt. Det är otroligt äckligt och jag höll uppriktigt på att spy när jag såg det. Men ändå vill man titta, helt sjukt. 
 
Ja i alla fall, ska nu umgås med mina systrar lite innan det är läggdags! Skriver antagligen i Spanien nästa gång. 
Ciao! 
 

Packning är i princip klar

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar