Tisdag 070513

Hej!
 
Har varit allmänt less och trött idag på jobbet, vaknade hur trött som helst och det höll i sig hela dagen... Hatar såna här dagar, men man kan ju inte alltid ha bra dagar såklart. Jobbade 8,5 h i disken och det gick seeegt. Slutade 18 och fick äntligen komma ut i det fina vädret, det har varit sol och varmt hela dagen och så har man fått stå inne och slita i ett varmt diskrum, kul... menmen. Det blev en löptur på 7 km när jag kom hem, riktigt skönt.
 
Är helt slut i kropp och huvud nu så har fallit pladask ner i sängen. Nu är det omladdning inför morgondagens 10-timmarspass på jobbet, suck. På torsdag ska jag vara ledig, därmed basta! 
 
Jag har länge pratat om att skaffa en iphone 5 och häromdagen bestämde jag mig och beställde en. Har äntligen gått med i iphonefamiljen! ska hämta den imorgon efter jobbet, som jag längtar! Lär bli mycket pyssel med den imorgonkväll, finns så mycket nytt att lära och det kommer bli en stor omställning om man jämför med min HTC, förhoppningsvis blir det bara positivt. 
 
 
Godnatt! :)
/Isabelle


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar