Impulsvisit i Sundsvall

Hejsan! 
 
Kom för bara en liten stund sedan hem efter en helg i Sundsvall. Känns fortfarande konstigt att kalla det här hem nu men det börjar sjunka in mer och mer. Hann hänga lite med mina fina vänner och familj, det var väldigt mysigt. Det blev en väldigt lugn helg, vilket var väldigt skönt efter nollningen och allt med det. Nu dröjer det nog ett tag innan jag åker dit igen så det var bra att jag tog vara på den här helgen då jag hade tiden att fara iväg.
 
Låret känns mycket bättre nu men är inte redo att börja träna igen, det kommer nog ta några dagar eller kanske till och med upp till en vecka innan jag kan köra igen, men jag får köra lite överkropp på gymmet istället så länge! Är "ledig" nu i 2 dagar, vi skulle ha åkt ut på kanotpaddling med en av kurserna jag läser men det blev inte av pga. säkerhetsrisk, tråkigt men då får vi tid att arbeta på gruppuppgiften som vi håller på med i andra kursen, gotta love rapportskrivning...not. Men har en riktigt bra grupp så det gör saken lite roligare.
 
Ska nog ta och somna till en film nu! 
Hoppas ni haft en bra helg.
/Isabelle
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar