Bra och dålig dag

Hejsan!
 
Det här har både varit en bra och dålig dag. Den inleddes med ett skönt och avslappnat seminarium samt ett möte om ett grupparbete. Vi var klar vid 1-tiden, då cyklade jag hem för att ladda för en löptur ute i regnet. Löpningen gick mycket bra förutom sista biten som var i motvind. Det blev en runda på 6,5 km, är mycket nöjd. 
 
Då till det "roliga"... När jag kom tillbaka från löprundan fick jag för mig att jag skulle köra lite styrkeövningar. Gjorde en övning och sedan skulle jag köra benutfall, mitt i övningen halvvägs ner i marken känner jag hur jag bara faller till golvet, muskeln gav upp. Det kändes bokstavligt talat som att hela muskeln sprängdes och jag ville bara försvinna. Fick ett infall och sprang in till mitt rum och la mig på sängen där jag låg och skrek och grät. Smärtan satt i säkert 15 min innan jag kunde börja tänka. Sedan började smärtan släppa lite allt eftersom och Olivia kom även hem. Hon cyklade och köpte tryckförband åt mig som jag lindade med och jag smörjde även in med voltaren. Valde att inte åka in till akuten då det kändes lite bättre. Det var en väldigt hemsk upplevelse som jag inte vill vara med om igen. Har lite ont nu men ligger jag still och inte anstränger benet så går det bättre. Får se hur det är imorgonbitti om jag ska åka in till vårdcentralen eller inte.
 
Ligger nu i sängen och kikar på seriepremiären för Granlo BK, det går inge vidare. Det är inte alls deras match, får hoppas att det går bättre nästa för just nu står det 8-2 till Falun så det är Ganska kört idag. Men Timrå vann ju trots allt över Almtuna igår så det är ju positivt. Det kan bli en väldigt upp och ner-säsong för Timrå tror jag. 
 
Innebandy på datorn går ju det med!
 
Hoppas ni haft/har en bra dag! 
/Isabelle
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar