Nya äventyr i en ny stad!

Hejsan! 
 
På begäran får jag nu återuppta bloggandet! Det är ju nämnligen så att jag har bosatt mig i en annan stad, vackra Umeå, för att plugga idrottsvetenskap. Mina älskade Sundsvallare får inte missa någonting som händer här så det är bäst jag dokumenterar allt, haha.
 
Nu har det gått nästan 3 veckor sedan jag flyttade hit och jag trivs verkligen jättebra. Bor i en stor trea med min kompis Olivia vilket fungerar galant. Har påbörjat plugget och har blivit nollad nu i 2 veckor vilket avslutades med en riktigt rolig finsittning i lördags, så nu är man officiellt etta. Nollningen var helt galen men det var också något av det roligaste jag varit med om, har lärt känna nästintill hela klassen nu tack vare det, GRYM klass måste tilläggas. Så nu är allvaret igång och man måste plugga mest hela tiden, men det är roligt, speciellt när man läser något som man är intresserad av. 
 
Har börjat träna på IKSU och tränat en hel del faktiskt. Fattar inte hur jag hunnit med det egentligen med plugg och nollning haha, men det har gått. Har speciellt kommit igång nu efter nollningen dock vilket känns sjukt bra. Imorgon blir det ett total training-pass!
 
Imorgon har jag seminarium då vi ska diskutera definitioner av idrott, så jag måste ta och läsa på lite mer! 
 
 
Ha en bra kväll! 
/Isabelle
 

sophia skriver:

gilla gilla!!! :D

sophia skriver:

gilla gilla!!! :D

Sara skriver:

Gilla gilla gilla gilla gilla gilla (man vill ju inte vara sämre än Gonzan haha)

Ser fram emot DAGLIGA inlägg från dig så jag vet vad du sysselsätter dig där uppe med ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar