Tisdag 24/1-12

Hejsan!
Idag har jag inte gjort många knop, har mest suttit vid datorn och pratat i telefon. Blir så rastlös när jag inte får jobba, har ingenting att göra. Men man får göra det bästa av dagarna, sen så dör man inte av att ta det lugt en och annan dag heller ;)
Snart väntar innebandyträning, ska bli skönt att röra på sig! Älskar min nya klubba också, det är en fröjd att spela med den i jämförelse med den förra jag hade som jag måste byta grepplinda på. Det får en liksom att längta till nästintill varje träning!
Efter 24 inatt kommer lönen in på kontot vilket jag ser fram emot, det är dags att inhandla lite behövliga saker till både mig själv och i matväg. Ska se till att hitta en liten bil till mig också, väntar och väntar på att det ska komma ut någon bra på blocket, då hugger jag direkt. Helst vill jag ha en liten polo eller golf, billigt och bra :)
Ha en bra kväll!
/belzo


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar