Söndag 29/1-12

Hejsan!

Allt bra? Med mig är det superbra!
Har jobbat nu några dagar vilket inte min plånbok tackar nej till! Men nu lär det bli dött någon dag igen, eller man vet ju aldrig om någon blir sjuk, hoppashoppas! :)
Idag vart det endast 4 timmar i disken och efter jobbet promenerade jag till Gångviken för att hälsa på min syster som fyllde år igår. Vi fikade, pratade och sen blev det massa gos med kissarna också såklart. Min syster är för övrigt gravid i typ 5e månaden, ska bli så roligt att bli moster :D längtar tills lillskrutten kommer ut!
Då har det typ blivit bestämt att det blir London i slutet på april också! Hittills är det jag, Gonzan och Sara som tänkte åka. Ska bli så himla roligt för det är verkligen en stad som står högt på min resmålslista :D Vi ska bara hitta ett relativt billigt flyg... det vi tänkte ta är typ fullt men det ordnar sig nog :)
Nu ska jag se på Sons och anarchy med älsklingen!
Ha en fortsatt bra kväll!
/Belzo
London, snart kommer jag!

SARA skriver:

Jag längtar! Tur att tiden går fort ;)

fia skriver:

gilla gilla


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar