Måndag 30/1-12

Hejsan!

Idag har det varit en riktigt bra dag, bäst nu på kvällen! Jobbet ringde imorse och frågade om jag kunde komma in och jobba och jag sa ja såklart. Blev i disken 10.30-18, dagen rullade på mycket bra. Åkte hem en sväng efter jobbet, tar ju för tusan en timme innan man är hemma med bussen... gud så jag saknar att ha bil, hoppas jag hittar en duglig snart! Var i alla fall hemma en halvtimme och åkte sedan ner till stan och mötte tjejerna på Oleary's, vi skulle fira älskade Sara som fyllde år :D Så där satt vi hela kvällen och surrade, åt och drack, supertrevligt!
Har bänkat mig i soffan nu för en stund, ska gå och lägga mig om en stund. Får se vad morgondagen bjuder på, borde ta tag i lite städning och sådant. Men det återstår att se vad som händer.
Hoppas ni haft en bra dag!
Godnatt
/belzo


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar