Då var det ett nytt år...

...Och nya möjliheter!
Men här var det dött... hade nästan glömt bort att jag hade en blogg, hehe. Tänkte att man kanske skulle ta tag i det här lite smått igen, kan ju pröva! Brukar ju älska att skriva av mig lite då och då.
Jaha, vad gör jag i mitt liv nuförtiden... jobbar på Ikea än (dock mindre nu eftersom det är dåliga månader), jag tränar hyffsat mycket både innebandy och på gymmet, jag är med mina underbara vänner, pojkvän och familj, shoppar lite, festar då och då, och tittar sjuukt mycket på serier! haha ja det kan man säga är mitt liv för tillfället. Jag klagar dock inte, bara att jag får jobba väldigt lite och det blir dåligt med pengar men resten är jag nog ganska så nöjd med.
Har bestämt med min vän Gonzan att jag ska följa med henne och hennes b-friend till Spanien i sommar och sedan har vi även planerat lite smått för en resa till New york kring nyår, vill verkligen att det ska bli av, det är verkligen en dröm för mig att åka dit! Så det blir förhoppningsvis två resor i år, något att se fram emot och jobba för :)
Appropå resor så var ju jag och Stefan på Rhodos i September förra året, det vart en lyckad och helt underbar resa, Det är en sån intressant och mysig ö, hade mycket skoj och skönt som tusan var det! ska lägga upp bilder därifrån inom kort.
Blev väckt imorse av att jag fick ett sms av Ikea, skulle komma in och jobba 12-20.30, alltså stänga bistron. Dagen har gått riktigt bra! Jag blir verkligen överlycklig när jag får jobba :D Men nu har jag inte fått något pass förrän på fredag, menmen, då har jag i alla fall tid till att träna!
Oj vad osammanhängande det här inlägget blev men det får duga! :)
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram /Belzo

fia skriver:

jippi :D går in här varje dag och nu har du änligen skrivit :D hihi new york och spanien kommer bli svin skoj :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar