what doesn't kill you makes you stronger

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
- Kelly Clarkson
Riktigt bra låt!



SARA skriver:

Indeed! Och om du undrar hur jag har tid att läsa bloggar på min pluggkväll, då är det för att jag näästan pluggar denna kväll ;) har lagt böckerna bredvid mig iaf! men imorgon då jäklar (peppar mig själv)!

belzo skriver:

haha det är bra! sakta men säkert ska det nog gå vägen det där my friend ;) tror på dig ja! pepp pepp!!!

SARA skriver:

Haha ja det är tur att någon tror på mig iaf ;) Snart ska jag ta en välbehövlig promenad ute i solen, kanske köpa lite nötter och hoppas att jag upptäcker att jag har ett fotografiskt minne så allting fastnar redan vid första titten ;)



Snart är det bodaborg, längtar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar