Torsdagkväll 2/2-12

Är helt slut efter kvällens innebandyträning, men kul och givande var det. Det ska bli väldigt roligt att spela match på lördag, är på G nu känner jag! Vi möter Sollefteå hemma i Höglundahallen kl 12 på lördag så det är bara att komma och kika ;)
Har kollat på ett avsnitt av Alcatraz nyss och det är fortfarande jättespännande, har även fått Sara att börja kika på den och hon har sett mer än jag redan(?!!) haha wtf, hon är snabb!
Måste ta och äta någonting snart, har inte fått i mig något vettigt idag egentligen förutom en smoothie som jag drack förut. Älskar smoothies, gör minst en om dagen! Stavmixern kommer verkligen till användning.
Det jag har i mina är oftast:
  • Vaniljyoghurt
  • Mjölk
  • Valfria bär
Enkelt och supergott :D sen finns det ju jättemycket man kan ha i men det ska jag prova en annan dag ;P

SARA skriver:

Vad ska man säga, I'm fast ;) nu ser jag på vampires. Lyckades lura Liam att han kunde se på tv under tiden ;) så vi sitter här i soffan tillsammans under filten ;)

belzo skriver:

jo du är ju det ;) åh det ska jag göra nu :D wiiie haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar