Torsdag 9/2-12

Hejsan!

Fick ett sms imorse av jobbet, skulle komma in och jobba 12-18 i kassan så det gjorde jag. Dagen har gått sådär, kunderna har varit så himla hetsiga och snäsiga, det kan nästan förstöra ens dag men det gick hyffsat trots det faktiskt. Direkt efter jobbet drog jag på mig träningskläderna och åkte till höglunda för innebandyträning.
Träningen gick ganska bra förutom att jag fick en boll på ögat, ett STENHÅRT skott ;p men det gick bra, syns ingenting nu typ. Var rädd att jag skulle få blåöga ;)
Har bestämt att jag ska åka till Vännäs nästa månad den 10e då min fina lillasyster Nina fyller 14 år, lyckades hitta en lucka då jag inte jobbar. Saknar mamma, mormor och syskonen! Så nu längtar jag dit! :)

SARA skriver:

Kom ut du med imorgon! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar