Torsdag 23/2-12

Hejsanhejsan!

Har haft en ledig dag idag, ganska skönt faktiskt. Plockade och grejade lite hemma på morgonen och sedan åkte jag ner på stan med Gonzan, vi åt lunch på Tant Anci och Fröken Sara, de har supergod sallad och himmelskt te! Satt där ett bra tag tills vi åkte hem till henne ett tag. Hon skulle åka och träna på friskis så jag bestämde mig för att följa med, ett medelpass blev det, alltid skönt med llite träning.
Skulle ju åka och kolla på en bil nu ikväll men den idioten hade redan sålt den... försökte ringa men han tröck bort och skickade sedan ett sms och sa att han sålt den.. så himla dålig stil, ville verkligen ha den bilen. Blir så arg när man har bestämt att man ska komma och kolla också säljer han den innan man får chansen, PUCKO! Så nu är det bara att återuppta sökandet, förhoppningsvis hittar jag en ny snart.
Fick lönespecen idag, ganska dålig lön menmen, bara till att leva snålt nu då innan London! Det är förresten 2 månader kvar tills vi åker nu, kommer gå fort :D Annars så har älsklingen och jag bestämt att vi ska åka till Gotland i sommar, skulle egentligen bli Göteborg men Gotland lockar mig lite mer. Så det ska bli superhärligt! Har så mycket att se fram emot:
  • Vännäs 10e mars
  • Boda borg 3e april
  • London 23e april
  • Gotland v.26
  • Spanien v.35-36
  • Tatuering troligen i maj/juni
Det är bara några av alla händelser, KUNGÅR säger jag bara!

gonza! skriver:

gilla gilla


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar