Torsdag 2/2-12

Helloo!
Hade inget speciellt planerat för den här dagen men när jag klev upp runt 10 hade jag fått ett sms av Gonzan där hon frågade om jag ville luncha/fika med henne, Moa och Sara eftersom att Moa fyller år imorgon. Så jag följde med dem och vi bestämde oss för att sätta oss på Tant Anci & Fröken Sara, ett riktigt mysigt fik i stan. Där satt vi och surrade i evigheter kändes det som, myspys var det.
Jag och Gonzan åkte sedan till jobbet för att fixa några saker och det blev även ett stopp för något ätbart i bistron! Hon skjutsade hem mig sen och nu är jag bänkad framför datorn och massa bloggar innan det är dags för innebandyträning, wiie. Det ska bli skoj!

SARA skriver:

Mys!

belzo skriver:

Mycket! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar