Torsdag 16/2-12

Hejhej!

Uscha vilken jobbig dag det varit. Vaknade upp med ett huvud tungt som sten, en näsa täppt som bara den och jätteont i halsen. Men ändå var jag tvungen att kliva upp och ringa comhem om ett ärende och sedan åka och jobba. Det gick sådär att jobba, kände mig mest klantig... kl 4 var det personalmöte till halv 7 och det var väl hyffsat trevligt. Gick igenom massa bra saker.
Har varit arg och mest deppig sen jag kom hem pga. lite saker men orkar inte bry mig just nu faktiskt. Tog ett bad för ett tag sen för jag kände mig så frusen. Nu är det soffhäng som gäller, massa bra på tvn ikväll, men främst väntar jag på criminal minds som börjar om typ 30 min. Det börjar bli en vana att se det på kvällarna nu! Just nu är det någon ny serie som heter The River, verkar sjukt läskig :o det är ju från skaparna av paranormal activity tror jag så.
Har fått en hemsk hosta också så tog hostmedicin nyss så får vi se om det hjälper, hoppas! :)
Hoppas ni haft en bra dag :) ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar