Tisdag 21/2-12

Hejhej!

Det blev inget kortpass för mig idag på jobbet, fick stanna och stänga istället vilket bara var bra för min del. Dagen har gått helt okej trots att vi inte hade några semlor att sälja där mitt på dagen, det löste sig! Fick lite ångest över att inte kunna sälja semlor på självaste Fettisdagen. Har ätit en själv faktiskt, personalen bjöds på det, gott var det!
Handlade lite när jag hade slutat och sedan kom älsklingen och hämtade mig. Har precis ätit litegrann och som vanligt så sitter jag och väntar på att Criminal Minds ska börja :) Har hällt upp ett glas med den nya lokan som kommit, hallon/persika, jättegod är den och en ny favorit för min del. Den känns lite somrig på något vis så den får mig att längta efter sommaren. Har ni smakat den? Gonzan vet att du har det ;) haha

Hoppas ni haft en bra dag!

gonzan skriver:

den är goooood :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar