Tisdag 14/2-12 Alla hjärtans dag

Hej på er!
Är bara hemma idag med älsklingen vilket är ganska passande för det är ju alla hjärtans dag! dock tycker jag att den här dagen är rätt översattad men nu blev det ju så att ingen av oss skulle åka någonstans idag. Ikväll ska vi gå på bio och se En gång i Phuket, det verkar inte vara en höjdarfilm men det blir nog mysigt! :)
Till middag idag blir det tjockpannkaka, det älskar både jag och Stefan så det ska bli mumsfillibabba :D
Åh förkylningen blir bara värre och värre också... vaknade hela tiden inatt av att jag var täppt i näsan. Har jätteont i halsen också så det är svårt att svälja menmen...
Annars så har jag sett på det nya Pretty little liars avsnittet för en stund sedan (superbra!) och måste nog snart gå ner på affären och köpa lite ingredienser till middagen.
Ha en fortsatt bra dag! ♥♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar