Onsdagkväll 1/2-12

Hämtade ut mina pocketböcker förut och vart supernöjd, men det visste jag redan att jag skulle bli. Böckerna jag köpte var svenska versionerna av Vampire diaries 2 st och Lilla hjärtat. Har redan börjat läsa första vampire diaries och det är mycket som är annorlunda från serien... men det betyder ju inte att böckerna är sämre, måste läsa mer och komma in i dem. Ska läsa dem på engelska sedan också, tycker att de flesta böcker blir roligare att läsa då, vet inte varför.
Var på gymmet nu ikväll och körde kondition, rumpa, armar och bröst. Hade mycket energi över så det gick väldigt bra. Måste verkligen komma iväg till gymmet oftare, annars är det ju inte värt pengarna ;) ska dit på fredag också! så tråkigt att träna själv bara :P
Har precis ätit kvällsfika, sitter och småkikar lite på Criminal minds också. Funderar på att se lite Pretty little liars, har ju ett avsnitt att se där. Annars läser jag lite, får se.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar