Onsdag 8/2-12

Hallåhallå!

Imorse klev jag upp kl 7, SJUKT TIDIGT! och jag skulle inte ens jobba?!! jag följde med min syster till barnmorskan kl 8, allt såg bra ut, då blev vi båda glada :) Ulli bjöd oss sedan på morgonfika på City café där hon jobbar, det var massa mys! Vi fortsatte ut till birsta där vi kollade efter massa bäbisgrejer som behövs. Var även hem till henne ett tag och tog det lugnt bara, myste med katterna och såg på tv.
Nu på kvällskvisten har jag tränat på gymmet med Matilda, det gick väldigt bra. Älskar när hon är med och pushar en!
Älskling och jag ska se på Alcatraz nu men först ska jag göra en god bärsmoothie.
Ha en bra kväll!

SARA skriver:

jag och Gonzan har precis sett avsnittet ;)

Gonzan skriver:

Spännande men förvirrande ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar