Onsdag 1/2-12

Hejsan!
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon vilket var riktigt skönt. Har jobbat 7 dagar i sträck så fick inte jobba idag med tanke på att jag måste ha veckovila... det är iochförsig ganska bra men jag tycker man kan få jobba lite mer än 7 dagar, kanske i alla fall 10 innan man behöver vila? Menmen, nu är det som det är.
Får försöka ta vara på den här dagen genom att kanske plocka lite här hemma, gå och hämta mina pockets på ica (har beställt 3 stycken på cdon.com) och ikväll tänkte jag träna på gymmet! Ibland gillar jag såna dagar också då man kan få välja själv litegrann vad man behöver och vill göra.
Nu är resan till London betald och klar och hotellet är bokat!!! Måndagen den 23e april går flyget från arlanda men vi måste åka ner kvällen innan för det går tidigt på morgonen. Vi är där till fredagen den 27e så det blir några dagar vi får lära känna London på! Vi som åker är jag och mina fina vänner Sofia, Sara och Anna :D det kommer bli så sjukt kul, längtar ihjäl mig. Nu har man verkligen något att se fram emot :D
Igårkväll började jag och Stefan se på en ny serie, Alcatraz! Vi har precis sett klart på Sons of Anarchy som var 4 säsonger, en serie som jag verkligen älskade, kan starkt rekommendera den! Alcatraz är en serie som handlar om, såklart, fängelset Alcatraz. 1963 fick de lägga ner det pga. för höga kostnader... men det var inte vad som hände egentligen.. man får veta massa mystiska grejer och så, åh den är så spännande, är fast redan efter första avsnittet!
Ha en bra dag!
/belzo

SARA skriver:

Åh Belzo nu måste jag ju också börja se den serien. Jag som måste plugga ... ;)

belzo skriver:

ohja, gör det! haha... för det var precis det du hade tänkt göra... ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar