Måndag 6/2-12

Hejsan!
Har haft en riktigt bra helg trots att jag varit trött typ hela tiden, vet inte varför jag är det :/ konstigt. På lördagen spelade jag först match, förlorade med ett mål i slutsekunderna så det var sjukt surt.... men vi gjorde en bra match iaf. Jag kom hem, sov ett tag och sedan blev det matlagning och tjejerna började rulla in en efter en, skulle nämligen ha middag och "förfest", det blev väldigt roligt faktiskt och maten var god :) jag följde inte med på krogen för var så himla trött som sagt.
Igår (söndag) jobbade jag hela dagen, 9-18, åkte sen hem och myste med älskling, tittade på serie (ännu en ny, 4400 heter den, sjukt bra! se den Sara ;)) somnade i soffan och tittade på film. En bra dag vart det!
Idag har jag också jobbat, fick sms imorse och sedan ringde även en av cheferna och hörde med mig om jag kunde komma och jobba 12-16 i bistron och det kunde jag såklart! De 4 timmarna gick väldigt fort och direkt efter jobbet blev det gym. Fick ett roligt besked på jobbet idag också, ska få gå på schema nu ca. 20 tim/v fram till april, det känns hur skönt som helst med tanke på att den här och nästa månad är de med minst jobb och jag behöver pengar till London, så nu är jag superglad :D
Nu ska jag göra chokladbollar, vart så sugen hehe. Det går bra för mig att vara nyttig på vardagar... höhö. Whatever, man lever ju bara en gång ;)

SARA skriver:

Oh no, ännu en serie ... Bye bye helg plugg ;)

belzo skriver:

haha jajemen, bara glömma plugget you know! serier är SÅÅÅ mycket viktigare :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar