Måndag 13/2-12

Hejsan!

Jisses vad dagarna går fort, liksom bara flyger iväg. Det känns inte ens att det varit helg för det gått så snabbt. Har jobbat båda dagarna och nu har jag åkt på en rejäl förkylning, så typiskt när man måste jobba. Mådde riktigt dåligt igår på jobbet och när jag kom hem gick jag och la mig direkt, orkade inte vara vaken. Hade ont precis överallt men mest i halsen och öronen.
Idag är det inte lika hemskt som igår men det är nog för att jag har legat och vilat typ hela dagen. Orkade gå på ica en sväng förut då jag bland annat fick med mig semlor. Har precis ätit en och den var himmelskt god! jag ♥ semlor!
Ligger i soffan och kikar på innebandy just nu på tvn, Storvreta - Falun, bra och rolig match. Lär bli kvar i soffan resten av kvällen, orkar inte göra annat.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar