Kladdkaka och TV

Hallå där!

Lyckades jobba mina 5 timmar, gick helt okej för jag fick vara inne i disken ganska mycket. Stängningen gick också väldigt bra. Mår dock inge bra alls nu... Tyckte synd om mig själv när jag kom hem så då gjorde jag en kladdkaka. Har tryckt i mig en hel del nu så mår lite illa men gott var det. Ligger i soffan nu och väntar på att klockan ska bli 22.55 då Criminal Minds börjar, kollar på Grammy awards tills dess!
Imorgon ska jag också jobba i 3 timmar och sedan är det möte i 2½ timme också, ska väl gå bra hoppas jag. Börjar inte förrän 12.45 så får massa sovmorgon! Det är bra så kan jag vila upp mig lite så jag orkar med dagen. Det jobbigaste med att vara förkyld är att man inte kan träna, och det kan vara svårt att komma igång igen när man blivit frisk. Hatar att vara utan träning... men får se till att tvinga mig tillbaka till gymmet sen!
Nu ska jag fortsätta kika på tvn :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar