Fredag 17/2-12

Hejsan!

Idag tänker jag inte gå utanför dörren trots att det är soligt, mår inge vidare och förkylningen blir bara värre. Orkade ta tag i disken iaf men många mer knop än så blir det inte idag. Nästan tur att jag inte fick jobba.
Nya avsnittet av min favoritserie The Vampire Diaries kom ut inatt så det första jag gjorde när jag vaknade var att se på det! Sååå spännande, vill se fortsättningen direkt men nä då måste man vänta en hel vecka!!! blir tokig! Ska ta och se på The secret circle som också kom ut inatt, den serien är också mycket bra, men inte lika som TVD. Har lite andra serier att ta igen avsnitt i så detta får väl bli en seriedag helt enkelt! :)
Ha en bra dag! :)

SARA skriver:

Ledsen att säga detta men du får vänta till 25 mars typ ;) på nästa avsnitt alltså ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar