Fredag 10/2-12

Hejsan!
Det blev jobb för min del även idag, hade egentligen planer på att träna imorse med Matilda men som tur var så hann jag inte åka ner till gymmet innan de ringde från jobbet. Skulle nästan precis kliva utanför dörren bara men det är lugnt ;) Var i bistron 11.30-19 och dagen flöt på ganska bra.
Efter jobbet väntade jag på Gonzan som slutade 8, hade ingenting att göra så jag hjälpte till med stängningen, hehe är man snäll eller vad? ;) Därefter åkte vi till ica maxi och hemmakväll, sen hem till Gonzan och mannen där vi såg på film och gottade oss!
Jobbar imorgon så ska gå och lägga mig om en stund, ska bara se på serie med älsklingen! Slipper åka buss imorgon för han ska skjutsa mig till jobbet, skönT!
Sov gott!
/belzo

fia skriver:

jätte snäll :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar