Söndagsmys 26/8-12

Det blev en riktig slapparkväll för mig framför dator/tvn. Skulle egentligen ge mig ut på en springtur men det har ju regnat och åskat så väldigt så jag struntade i det. 

Har istället kollat mycket på vad jag ska söka för program nästa år då det är dags för mig att börja plugga. Har nästan bestämt mig för att jag vill till Umeå. Då blir det antingen sjukgymnast, idrottsvetenskap eller tränarprogram med inriktning idrott. Är helt inne på att jobba med människor och kroppens funktioner, samt hälsa. Det är områden jag verkligen skulle trivas att jobba inom. Är egentligen väldigt sugen på att börja plugga nu snart men jag väntar ett år, måste jobba och tjäna lite pengar först!
 
Söndagsmys med mig själv 

Nu blir det sängen, måste vara utvilad imorgon på Boda borg. Godnatt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar