Tisdagkväll 28/8-12

God kväll! 
 
Är helt slut nu efter att ha tränat och varit igång hela dagen. Men en bra dag blev det, känns som att jag hunnit med mycket. Träningen gick superbra, började med crosstrainer 15 min och sedan gick jag på ett bodypumppass. Nya skorna var kanonbra, kändes verkligen lätt att träna i dem. Det är så skönt att ha kommit igång, ska försöka springa någon gång när jag är i Spanien också, men vi får väl se hur det blir med den saken hehe. 
 
Tjejerna har som sagt varit här ikväll och vi har haft jättemysigt. Vi åt morötter, gurka och dipp, det är gott att vara nyttig ibland också. Svenska hollywoodfruar gick på tvn så vi kikade på det, dem är ju så himla korkade, speciellt Maria haha. Man vill bara banka in lite vett i skallen på dem men då skulle det ju inte vara roligt. 
 
De åkte hem för ett tag sedan så nu är jag själv, tänkte se på lite Pretty little liars och sedan gå och lägga mig. Ska upp vid 8 imorgon för att åka ut på Öjestrand och spela golf, eller ska slå lite bollar då jag aldrig har spelat förut, men det ska bli skoj. Har också fått tid hos tandläkaren imorgon så ska vara där 11.30, sen blir det tvättning, troligen umgås lite med syster och Lea och packning på kvällen inför torsdagens resa till Vännäs. Det blir fullt upp alltså, så måste vara utvilad känner jag.
 
Godnatt från mig
 

Frukost på Stenstans bageri med Matilda och Amanda

 

Mina nya älsklingar!

 
Underbaringar

fia skriver:

jippi vad bra du är på att blogga:D vi får blogga i spanoen haha ;D snart åker viiiii

Svar: ja jag vet :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
Isabelle


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar