New beginnings

Hejsan!

Nu är det flera månader sedan jag skrivit här. Har inte haft någon som helst motivation till att skriva ut vad jag gör på dagarna osv. men nu genomgår jag en förändring i mitt liv, en nystart kan man nästan säga. Och med det kan denna blogg också bli lite av en nystart.

Jag bor själv för första gången i mitt liv, det känns väldigt ensamt då jag är en otroligt sällskapssjuk människa. Men hittills har det gått ganska bra, kan sova på nätterna i alla fall. Som ni fattar så har jag och min pojkvän gjort slut och det är riktigt jobbigt just nu men det blir bättre med tiden. Det är bara att ta en dag i taget och kämpa på.

Det kunde inte sitta bättre med semester just nu, jobbade min sista dag på 3 veckor idag och nu känner jag mig fri! har jobbat hela sommaren nästan nonstop så är helt slut.

Ska till boda borg imorgon med Gonzan och Cricke, det är så himla roligt att springa där och kämpa sig igenom alla banor! Sedan måste jag förbereda för resa, tvätta, växla pengar osv. för på torsdag åker jag till Vännäs och är där tills på måndag morgon då jag får upphämtning för att åka vidare till Skellefteå och därifrån flyga till Spanien, uuuuuunderbart! :D att det bara är en enstaka vecka kvar. Den här resan är precis vad jag behöver just nu.

Åskan bullrar och regnet öser ner utanför fönstret just nu och jag sitter inne i min lägenhet och bara myser med ljus och musik.


Me and my partner in crime

fia skriver:

kommer bli sååååååååååååå roligt :D

Svar: Att det kommer bli! :D:D:D
Isabelle


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar