Boda borg 27/8-12

Hejsan!
 
Min första semesterdag (i alla fall 4 timmar av den) har jag spenderat på boda borg med Sofia och Cricke, vi hade superskoj och kämpade på som bara den. Det resulterade i att vi blev questmasters, vilket betyder att man ska klara alla banor inom 4 timmar och det gjorde vi :D blev så löjligt glad! Nu blir det ett återbesök om någon månad innan de stänger, för eftersom man är stammis så får man en gratisgång, inte helt fel. 
 
Vi kom därifrån vid 2 ungefär, sedan åkte vi och växlade pengar till Spanien. Nu är det verkligen nära, blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på det. Lämnade dem och gick hem efter det och började städa. Så det är vad jag har hållit på med i 2 timmar nu, tråkigt men behövligt. Om ungefär 1 timme ska jag gå ner till gymmet och köra crossfit med Matilda. Men först tänkte jag vila litegrann. 
 
Fick en t-shirt i pris på boda borg


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar