Tisdag 29/3-11

Men hallååå där!

Jag ger det här ett försök till, suget dök upp bara sådär igen! Kommer att försöka skriva varje dag :D so stay tuned!

Vad har hänt då?

Jo, jag har börjat timvikariera på en förskola här i granloholm, fått helgtjänst tillsvidare och sommarjobb på ikea, skaffat kort på ego igen, börjat träna innebandy mer och mer och varit hos mamma. Det är nog det som är värt att berätta känns det som.

Så, idag har jag varit med Sofia. Hon kom och hämtade mig och sedan åkte vi ut till birsta och shoppade ett bra tag. Jag köpte ett fodral till mina innebandyklubbor, vattenflaska, smycken och ljus från ikea. Shoppade även igår med syster och då fick jag med mig en gräddvit kavaj, en svart baströja, en väska och ett par solglasögon! nöjd med alla köp! kan lägga ut bilder när jag har mer tid.

Men nu ska jag åka på innebandyträning! skriver när jag kommer hem.
Puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar