Inför avfärd

Jag sitter och väntar... och väntar... och väntar... på att älsklingen ska komma hem så att jag får gosa lite på honom innan jag åker. Men han kommer ju aldrig... han är hos sin mor och far och fixar med firebirden vilket brukar ta lite tid. Jag vart klar med tvätten för en stund sen, gud så skönt! och packningen är nästan klar också så nu tar jag det lugnt bara.

Som vanligt så ser jag fram emot att komma till Vännäs och familjen, ser dock inte fram emot bussresan men det ska nog gå bra. Jag brukar oftast sova nästintill hela resan på 4 timmar, hehe. Min lillebror Jimmy ska spela innebandycup i helgen så då ska jag följa med och titta, sjukt roligt. Är verkligen peppad för att både se och spela innebandy nu förtiden och det känns riktigt bra!


En bild på en liten del utav Vännäs "Centrum", så mysigt! Imorgon kommer jag.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar