Finbesök och annat tråkigt

Hallåhallå såhär på kvällskvisten!

Har haft besök större delen av dagen av min syster och Milla. Vi fikade, pratade, kollade massa klipp på youtube, åt middag och kikade på en dokumentär om prostituerade. Innan de kom så uträttade jag lite ärenden i birsta och på city gross, mestadels åt mamma som har önskat lite saker.

Har börjat packa lite smått inför morgondagen, men är långt ifrån klar med tanke på att jag håller på att tvätta mycket av de kläder jag ska ha med mig. Så jag springer i tvättstugan lite då och då och emellanåt så städar jag, duktig jag är, dock är det ju lite tråkigt men nödvändigt. Vill ju inte lämna lägenheten ostädat vilket det säkert kommer vara när jag kommer hem igen *suck*.

Jaja, nu ska jag dricka lite loka, städa lite mer och sedan springa ner i tvättstugan!
Puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar