Torsdag 30/6-11

Hallådär!

Vilken härlig dag det har varit idag, varmt, soligt och fint. Ledig var jag också, inte helt fel så att säga. Började dagen med att följa med älsklingen på några ärenden och sedan åkte vi hem till hans farfar och fikade. När vi varit där åkte vi hem till hans mamma och pappa, där blev det lite solning på altan som resulterade i att jag brände mig vid brösten, yeey.

Har också hunnit med att bada i Segersjön med Gonzan och Cricke, mycket skönt. Vi åkte också ut på spikarna, åt kebab och sedan doppade vi fötterna i bänkåsviken. En kanondag verkligen!

Ser ut som en kräfta i ansiktet och vid brösten och känner mig kokhet, skulle ha smörjt in mig mer... när ska man lära sig? jag som har så lätt för att bränna mig då jag inte har så mycket pigment i kroppen borde absolut tänka mer på det. Nåja, hoppas att det blir lite brunt sen!

Ska åka på Ica Maxi snart och handla lite, sedan tänkte jag hämta Stefan i Sörberge. Imorgon har jag och han varit tillsammans i 3 år förresten, 3 helt underbara år med världens bästa <3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar