Tisdag 28/6-11

Hejsan hoppsan!

Nu börjar det bli lite finare här i bloggen va? nu ska det bli lite ordning på mitt bloggande minsann. Min käraste Gonzan har fixat och trixat lite åt mig, tack vännen du är guld värd! En vän som henne bör alla ha! :)

Har för övrigt gått in på mitt sommarschema på IKEA nu, blev dock en besvikelse när jag såg schemat då jag fick det. Hade fått personalmatsalenpass en månad i sträck och ingenting annat... tycker inte om att vara där inne men som tur är så är det säkert någon som vill byta pass med mig någon dag.

Har jobbat hela dagen idag i kassan sedan stängde jag bistron, hade intro med en ny tjej och det gick jättebra! Kom hem kring halv 10 och då fikade jag lite och tog sedan ett avkopplande bad. Nu sitter jag och dricker en kopp te innan jag ska gå och lägga mig, känner mig alltid lite harmonisk i kroppen då jag druckit te vilket gör att jag somnar lättare. Ska upp ganska tidigt och ta en springtur imorgonbitti innan jag börjar jobba, undra hur det ska gå ja... heja mig!

Amen vad bra, då vet ni att jag lever och sådär!
Kan bjuda på en egobild, tagen för inte så längesedan.


PUSS!


fia skriver:

gullunge du är en underbar vän du med ;) :) jag hejar på dig, hoppas du kommer iväg på din spring runda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar