Onsdag 29/6-11

Hejsan!

Den här vackra och varma dagen har jag jobbat, tråkigt att inte kunna vara ute men det blev en riktigt bra dag ändå! Det har inte varit mycket folk alls och vi hade mycket skoj. Kom hem för ca. 30 min sen och undrar för tillfället när min älskling ska komma hem, vill inte vara själv.

Imorgon är jag ledig och det ska bli finväder, jippppiii. Ska försöka ta mig ut till någon strand om någon vill göra mig sällskap förstås. Skulle vara jätteskönt att bada och få lite färg på kroppen, solade massa när jag var hos mamma för någon vecka sedan men det har typ försvunnit. Måste ju ta vara på de få dagar som man är ledig under sommaren, har inte tagit ut någon semester så är bara ledig strödagar ibland.

Just det, angående sprinturen jag skulle ge mig ut på imorse... den blev inte av, hehe. Kommer verkligen inte upp tidigt på morgonen, har blivit sjukt dålig på det. Så det blir träning på gymmet imorgon istället, hehe.

Nu ska jag äta något och försöka få tag på Stefan igen.
Ha en fortsatt trevlig sommarkväll!

Under min senaste vistelse i Vännäs, sjukt varma dagar på Vännäsbadet.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar