Tisdag 5/7-11

Hello dudes!

Fy helskotta vilken dag det varit idag, fullt ös hela dagen på jobbet. Sprang hit och dit för att det var slut på grejer och satt i kassan och blev hjärntvättad typ... hehe. Jobbade nästan 10-timmarspass så det var lite jobbigt men till slut så var dagen över. Kom hem, åt glass och fikade mackor och sedan åkte jag med Gonzan till Södra berget för att gå tarzanstigen, det var skoj!

Är helt slut i kroppen just nu och orkar inte röra mig en meter... Ska snart gå och lägga mig tänkte jag, men älskling för allt ta och komma hem till mig först.

Imorgon tänkte jag träna på gymmet innan jag börjar jobba kl 3. Ska köra lite armar, axlar och bröst, och kondition förstås. Kör bara på gymmet nuförtiden, tycker det är tråkigt att gå på pass ensam... längtar lite till hösten då Gonzi ska testa träna på ego och förhoppningsvis börja träna där permanent, yihooo!

Hoppas ni haft en bra dag och kväll. Godnatt!
/ Belzo



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar