Onsdag 13/7-11

Hejsan hoppsan!

Här händer det inte mycket inte! men nuså tog jag mig i kragen, bra där Belzo. Jobbar och sliter för fullt gör jag, sen gick jag tre dagars på gatufesten, MYCKET roliga dagar. Kan berätta lite om vad som hänt.

På torsdagen förfestade jag och Sofia hemma hos mig, därefter for vi ner till GF, kikade på Petter, mötte upp Sara och hade roligt i Daltonstältet hela tiden, sjukt rolig kväll. På fredagen jobbade jag, därefter gjorde jag mig klar och åkte hem till Sandra för förfest med tjejerna på jobbet. Väl nere på GF tittade vi på Orup, drack cider och sedan var det dags för att hålla platser till HÅKAN! Grymt bra konsert, är väldigt nöjd med honom, hihi. Kvällen avslutades med att vi åt langos och glass. Sista dagen (lördagen alltså) jobbade jag till 18, for hem och sedan tiln Gonzan där vi peppade för Veronica Maggio. Nere på GF såg vi hennes konsert som var huuuuur bra som helst och sedan mötte vi Sara och såg på Daniel Adams-Ray och sen även Helloween, blev en artistkväll hela kvällen lång som sedan avslutades på Max för nattmat. Fick bevittna ett slagsmål också, lite creepy. Så det är vad som hände under Gatufesten detta år.

Idag har jag jobbat som vanligt, stängde bistron vilket inte var några som helst problem. Kom hem vid 9, åt mat och duschade. Nu har jag bänkat mig framför datorn med en kall smirnoff, vart så sugen. Är ledig imorgon och på fredag så det ska bli superskönt. Det ska vara bra väder imorgon så jag ser fram emot lite sol och bad!

Oj vad mycket text det blev, ska slänga ihop ett inlägg med lite bilder också från dagarna som gått.

Puss
/Belzo


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar