2 månader

I förrgår (4e) var det exakt 2 månader tills jag och älsklingen ska åka utomlands. Vi ska nämligen till Rhodos!!!!!! äntligen ska vi två få komma iväg tillsammans. Resan är betald och klar och jag längtar som bara den, det gör Stefan också :)

Och nu är det mindre än 2 månader kvar ju!!! just på grund av detta vill jag att sommaren ska gå snabbt men det är såklart att jag vill njuta av den svenska sommaren också, den är en klass för sig, helt underbar även den! Så ska ta vara mina få lediga dagar och även se fram emot resan :) Vi ska bo i Kalithea men det var tydligen inte någon vidare bra strand där så vi kommer nog hänga i Faliraki och på den stranden som ska vara jättefin.  

4e september kommer vi, fy tusan vad härligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar