Tiden går bra fort ändå

Hejsan hoppsan!

Är inte en person som kan hålla bloggandet levande varje dag så ni får nog stå ut med en och annan uppdatering lite då och då. Ibland blir det mer, ibland mindre, okej? :)

Har endast en vecka kvar i personalmatsalen på jobbet vilket känns mycket bra. Är glad för att jag har fått byta bort två pass med två snälla tjejer på jobbet som gjorde att jag fick vara lite i kassan och bistron också, kul med lite variering kan jag tycka. 3 veckor är det som är kvar på sommarschemat totalt, tycker den här sommaren går så himla fort!

Har varit hos mamma under min lediga vecka som var nu i mitten/slutet av juli, ville inte åka därifrån för jag hade det så himla bra där med familjen, men jobbet är ingenting man kommer undan. Annars har jag bara jobbat och varit ute på tranviken en dag med älsklingen. Just det, sa hej då till min vän Matilda som flyttat ner till Rhodos för att jobba som reseledare, lite jobbigt men jag vet att hon har det hur bra som helst!

För ca. 3 månader sen bokade jag Rhodos-resan för mig och älsklingen och nu är det bara 28 dagar kvar tills vi åker iväg, längtar sjukt mycket. Bokade hotell på arlanda idag som vi ska bo på innan avresan, där ingick det parkeringsplats för bilen (vi bilar till arlanda), stor frukostbuffé och transfer med buss till flygplatsen som tar 10 min. Quality hotel heter hotellet för er som vill veta. Ska bli så skönt att komma bort ett tag, bara jag och Stefan.

Till nutiden då, har bara tagit det lugnt idag på min lediga söndag men imorgon är jag tillbaka på jobbet 8-17! kämpa. Har precis sett klart filmen The Roommate, hyffsad film faktiskt, och ska gå vidare med något avsnitt av CSI Miami.

Hoppas ni har en bra kväll!
/Belzo♥


Fia skriver:

Det var på tiden att du uppdaterade ;) hihi


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar