Juli i bilder

Det viktigaste som hände i Juli var gatufesten och Vännäs så det är mest bilder därifrån.

Gatufesten torsdag, jag och gonzan förade hemma hos mig.



På väg ner till stan, jag var pepp.


Och Gonzan tänkte "Ja, varför inte?" ;)


Dreamteam


Började med att kika på Petter någon låt


Sen träffade vi finaste Sara och hängde i Daltonstältet hela kvällen och hade massa skoj.


Gatufesten fredag, jag och några tjejer förade hos Arvola, här har vi Moa och Gonzan.


Fr vänster: Sara, Sandra, Emma, Moa och Gonzan!




I väntan på HÅKAN!!!!


HÅKAN HELLSTRÖM, han var grym!


På lördagen tog jag bara kort under Veronica Maggios spelning som var super!


Gonzan min vapendragare ;)


Var vid lögdösjön med syster men det blev kallt så vi åkte hem till pappa och solade och badade i poolen.


Hade avskedsmiddag för denna underbara dam som stack till Rhodos sedan, kul var det!


Jag och min lillasyster när jag kommit till Vännäs den 22:a.


Vi tog lite roliga kort :D


Mormor :D


Nina :D


Badade på Vännäsbadet i vanlig ordning!


Turistade och shoppade inne i Umeå med Nina :) här är Umeå stadskyrka.


Och innan jag åkte hem den 27:e blev det slush på godisråttan!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar