Onsdag 10/8-11

Hallå där!

Har jobbat i två dagar nu, båda dagarna 8-17 vilket gick helt okej. Nu är jag ledig idag och imorgon, otroligt skönt! Dock vet jag inte vad jag ska hitta på, alla jobbar typ så lär väl sitta här hela dagen. Det enda jag har inplanerat idag är promenad med Mathilda när hon har slutat jobba.

Kan glädja mig med att det endast är 25 dagar tills Stefan och jag är påväg ner till arlanda för att spendera en natt där och sedan åka till Rhodos, vill att det ska vara nuuu! men det är inte så långt kvar ändå. Sen har jag något att se fram emot när jag kommer hem också för bara 5 dagar efter ska jag Gonzan och Marie åka ner till Stockholm för att träffa fina Sara som ska flytta dit. Vi ska gå på gröna lund, strosa på stan och ha massa skoj! Något att också se fram emot :D

Ha en bra dag vänner!
/Belzo


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar