Fredag 12/8-11

Hallåådär :D

Har jobbat idag 8-16, gick superduper. Började dagen med ett bajshumör och sprängande huvudvärk men det fixade till sig. Efter jobbet gick jag på birsta city och köpte en after sun som jag kom på kan vara bra att ha på Rhodos, sedan mötte jag upp Gonzan och Cricke för ett ärende!

För tillfället sitter jag och dricker en bärs och väntar på att få åka ner till stan och umgås med tjejerna, ska ha avskedsmiddag för Sandra och Sara, blir nog trevligt. Blir dock en hyffsat lugn kväll men tanke på att jag börjar jobba kl 8 imorgonbitti också... åh vill inte men man måste ju...

Annars är jag väldigt glad just nu med tanke på att jag fick ledigt min helg den 10-11/9 för att jag är på rhodos då, hade fått avboka resan annars men tur man har bra chefisar :) Sen så har jag även lyckats byta bort nästnästa helg som också var min för att jag ska på cup med laget i Östersund den helgen, så snälla Ida ville byta så jag jobbar nästa helg istället, vilken pärla.

Ha en bra kväll nu allesammans för det ska jag :D
/Belzo


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar