Torsdagkväll

Då var man hemma igen då, efter en lång dag på IKEA! det har varit mycket folk stundvis och vi var ganska dåligt bemannade ett tag då typ alla skulle på personalmötet, men det gick bra ändå. Satt i kassan till 19 och gick sedan ner till bistron och stängde där med fina Sara :)

Har bänkat mig i soffan för tillfället men måste snart gå och se om det finns någonting att mätta min mage med, är sjukt hungrig. Också är det bara att ladda om för en ny jobbdag 11-20.30 bistro. Ska hinna med att se något Ghost whispereravsnitt innan jag går och lägger mig, helt underbar serie är det. Jag är ju en riktig seriemänniska jag, kan sitta och titta flera timmar i sträck om tiden skulle tillåta. Om ni gillar spänning, kärlek och övernaturligt så är det en perfekt serie för er att följa, ett tips från serievetaren.

Är på sista avsnittet av fjärde säsongen.


Jennifer Love Hewitt, galet snygg kvinna! Spelar huvudrollen Melinda Gordon.



Hoppas att ni har haft en bra och händelserik dag!
Puss!
/ Bella


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar