Torsdag 7/4-11

Godmorgon!

Sitter och dricker ett glas med proviva fruktdryck, ska vara bra för magen + att det är supergott. Vaknade för ca 15 min sedan, ska ta och göra iordning gröt alldeles strax. Annars så blir det jobb idag i blå boxen 12-20.30, ska sitta i kassan till 19 och sedan gå ner och stänga bistron.


Träningen igår med Timrå IBC gick mycket bättre än jag väntat mig, var ju lite nervös och sådär eftersom det var så nytt men det gick bra. Vi värmde upp, körde hörnen och sedan match och frislag resten av träningen. Tror det här kommer bli kanon när vi har fått träna lite mer med varandra.

Åh, det regnar ute såg jag nu... deprimerad man blir! men hoppas att det tar bort all snö på backen nu.

Nä, nu blir det frukost! Ha en bra dag!
Puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar