Onsdag 6/4-11

Hejsan!

Förlåt för att jag inte bloggat någonting under dagarna jag varit i Vännäs, men har inte riktigt haft tid för sådant då jag mest ville umgås med familjen. Hade väldigt trevligt och mysigt under vistelsen. Hann med att titta på alla Jimmys matcher i Umecupen (där de tyvär åkte ur innan semi), promenera/springa, sola, läsa tidningar, spela spel, baka, mysa med valpar och massa annat. Helt enkelt så det ska vara! Kom hem igårkväll, Stefan hämtade mig i Torsboda där min skjuts släppte av mig och sedan åkte vi och köpte mat på los donkas. Längtar redan tillbaka till Vännäs, men är glad att vara hemma hos älsklingen ändå.

Idag har jag jobbat på solrosens förskola och haft lönesamtal på IKEA. Började 8 imorse och jobbade till 10.40 då jag fick åka iväg för mötet då 11-12. Kom sedan tillbaka och jobbade 1 h och 40 min till, så slutaide kl 2. Har bara varit på solrosen en gång med småbarnen, men idag fick jag vara med storbarnen vilket gick superbra!

Dagens middag fick bli en köpt lax- och spenatpaj, det dög! Stefan är ju inte hemma så orkade inte laga något speciellt till mig själv idag kände jag. Har hunnit med att plocka lite hemma också! Snart ska jag ta och packa upp väskan... men bara snart... hehe. Känner mig så otroligt trött, men jag måste peppa till för ikväll blir det innebandyträning tillsammans med timrå ibc vilket jag ser väldigt mycket fram emot.

Puss!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar